orkeslös dag

Ja i dag har jag varit helt orkeslös, varit svimfärdig hela tiden, jag har tagit alla mina vitaminer, näringsdrycker, och ätit och druckit som jag ska, eller som jag kan, kanske jag ska säga.
Kanske det e så att bebisen e så stor nu att den tar allt av det jag får i mig, så det inte blir nått kvar till min kropp. Får i mig ca 1- 1,5 dl mat åt gången, det e ju inte så mycket. Sen har jag gått ner 2 kg senaste veckan, men jag ska ju till bm på onsdag så vi får se vad hon säger då.

Barnen har haft massa ork i dag i allafall;) De stora har varit ute och lekt med kompisar hela dagen och småttingarna har busat och övat inför mellon i kväll, sååå söta. Dom har använt en lampa som mickrofon, och våran säng har varit scenen.


 

 
 

Vad tror ni, kanske mini mello nästa=)


I dag har vi premiär grillat, guuu så gott det va!!!
Nu ska vi snart mysa ner oss i soffan med massa gott och självklart se melodifestivalen.
ha en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Verkligen jobbigt att du inte mår bra! Skönt dock att du fått veta att det blir igångsättning! Lite lättare att ha ett datum.

Jag förstår att ni längtar nu, det är underbart att ha sin bebis på utsidan av magen :-D



Hoppas du haft en skön söndag!

Kram!

Postat av: Killmamman

vilken härlig familj, och grattis till bebis på väg! :)

2011-03-14 @ 09:01:15
URL: http://killmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0