sjusovarbarn

Ja att byta rum åt Mio och Alva funkade väligt bra, dom sov till 9.30 i morse!!
Rummet dom fick nu ligger längre bort från ytterdörren, och vi tror att Mio vaknade av att Henrik åkte på morgonen för det va exakt då han vaknade, men nu sov han=)
Han tillochmed få i väg stora barnen till skolan innan dom små vaknade, otroligt!

I dag har vi inget alls planerat, men jag skulle vilja hitta på nått, men vet ej vad...
tråkväder e det ute me, det snöar!!! Usch va depprimerad jag börjar bli på denna vinter, den har varit så låååång, vill verkligen ha vår nu, och vill verkligen ha ut våran bebis nu=)

Hade en liiiten blödning i morse, och har massa molvärk i dag, ska ju till läkaren i morgon så jag får höra om det då.

I kväll sitter jag bänkad i tv soffan i allafall, först ut e det ju Fam. Annorlunda och efter det kl 21 så e det en ny dokumentär serie som börjar, En unge i minuten, det filmas på förlossningen i västerås.

Älskar sånna program=)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad spännande, det är kanske något på G? Vilken vecka är du i nu?

2011-03-07 @ 17:02:43
Postat av: Annica

hej Nettan

jag e bara i v 34 så det e nog inte dags än, men det skulle ju inte göra nått ;)

2011-03-07 @ 18:25:28
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0