slempropp

Ja nu i kväll gick slemmproppen! Hoppas att det har börjat öppna sig nu!!!
Va till bm i dag och fick en hinnsvepning så det gör nog susen ;)   känner lite molande värk tilloch från, samt sammandragningar .
I morgon ska vi ju till bedömmnings mottagningen så håll tummarna för att dom sätter igång mig då!!!


Alva e så rolig när vi e hos bm, hon har oxå bebis i magen säger hon så hon måste oxå undersökas,hihi,  hon väger sig som mig och hon får ligga på brittsen som mig, i dag lyssnade hon även på sin "bebis " hiihihihi


Barmorskan tyckte hon va så söt så hon va tvungen att ropa in de andra barnmorskerna så dom fick se=)
GO UNGE DÄR!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hihi, sötis.:)



nämen då kanske du får åka in idag du med, hihi.. läste just hos maersta.se att dom gjorde sig redo för förlossning..:) lycka till till dig med om/när ni får fara..



<3

2011-03-30 @ 21:48:23
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Camilla 30 år & 8 barnsmamma

oohh spännande..

Håller tummarna

Mvh Camilla

2011-03-30 @ 21:58:39
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller tummarna.

Och super söt liten tjej. Sådana är mina barn med när jag väntar bebis och är hos Bm.. även mina pojkar vill lyssna på sitt eget hjärta hihi



Ska tänka på dig!



Kram en 8-barns mamma

Postat av: Sophie med bebis 7 i magen

Håller tummarna vännen! Kram

2011-03-31 @ 07:25:08
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0