Full fart

Full fart hela tiden ;)

I går va jag och barnen i väg till mamma och firade morsdag, Henrik stannade hemma och grejjade lite med huset och på gården, sen åkte vi hem och farfar och bonus farmor hade kommit till oss, Henrik och han pappa skulle sätta in en altandörr i köket, och nu e det tilloch med nästan klart, blir riktigt ljust och fint i köket nu.
I går kväll kom även grannarna M och T över, trevligt trevligt.

Och i morse blev jag väckt av barnen med vita fina rosor och frukost på sängen, och Ida hade skrivit en morsdags sång som hon sjöng för mig, det e mina älsklingar det:)

Nu ska jag börja med middagen, tacos blir det i dag.


bjuder på lite bilder först



farfar har fått en lampskärm på huvudet av Alva ;)




Mio tycker att det va jätte kul att vi köpt hem jord till rabbaterna





Köket öppnas





Kommentarer
Postat av: marina

hoppas ni har haft en trevlig helg!

mammabloggkryssning låter kul :)

2011-05-30 @ 06:42:48
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Spännande med altandörren! Blir nog jättebra!

Vad fin Mio var i "skägg", sötisen där!



Kram!

2011-05-30 @ 08:56:03
URL: http://himmelochhav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0