lovely friday

Underbara fredag,  det e kärlek det!

I morse va jag uppe med tuppen eller faktiskt innan tuppen, jag va upp med Casper vid 03.30 och sen somnade han inte om först vid 05.30, och då va det ingen ide att gå och lägga mig, så jag klev in i duschen och sen va det bara att börja koka mannagryns gröt till barnen och sen va det full rulle.
Kl 8.30 kom sotaren hit och sotade, allt såg jätte bra ut. Sen kom syrran och så tog vi en prommenad till kyrkis.

I kväll ska vi på Idas dansuppvisning, det blir kul att få se, sen skulle vi fika med de andra föräldrarna efteråt.

kameran ska få följa me dit så kanske det bjuds på nån bild i kväll =)

kram så länge


Kommentarer
Postat av: Frugan

Ja man saknar ju inte dom vakna nätterna direkt :/



tack hjärtat, jag kämpar på och nä det blir inte så lång paus, jag uppdaterar ibland, har abstinens ;))

2011-05-09 @ 14:32:43
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Frugan

Hoppas att allt är bra med er gumman

2011-05-10 @ 15:33:33
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0