lyckliga fredag

Ja underbart med helg!

Min underbara svägerska Lindah kom hit tidigt i morse och lånade Casper, så jag kunde få lite kvalitets tid med Alva och Mio, så vi gick till kyrkis och sen efter det tog vi en prommis och förbi skolan och lekte, nu sussar dom båda två en stund.

Vill tacka alla för era tips om Caspers mage, jag ammar ingenting längre sen ca 2 veckor tillbaka, och han får ju sempers ersättning, men jag ska testa att köpa NAN och se om det hjälper, det verkar ha gjort det för många andra.

I kväll ska vi till kyrkan med Emils klass, dom ska ha riddar dubbning, sen efter det kommer det hit lite goa vänner =)
Kanske man kan få i sig ett glas vitt;)


Ha en underbar kväll

 


Kommentarer
Postat av: Mirka Norrström

Hej fina Annica :-) Klart att vi måste ses så snart som möjligt, barnen frågar efter er och jag vill träffa dig och lilla Casper ju :-D Hör av dig när du kan för jag kan nog när som :-)

Kramar

2011-05-20 @ 14:28:49
URL: http://minbebis.com/blogg/tiobarnsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0