morrn

Ja då va man uppe med tuppen igen=)

Fredag idag, kyrkis på schemat,sen efter det ska vi förbi barnens skola, där dom har djurens dag, barnen får ta med sig sina husdjur och visa upp på skolgården.

I går va jag och 4 av barnen in till stan och träffade mamma och syrran, vi va till skopunkten och Ikea, på skopunkten blev det skor till Ida 2 par, Alva fick ett par(som om hon inte hade skor redan, hihi ) ett par till Henrik och ett par sandaler till Mio och sen ett par till min mamma som hon hittade, och då köpte jag dom så hon kan få  imorsdags pressent=)

På ikea blev det inte mycket, jo ett par kaffe muggar i rosa köpte jag=)

Sen var det snabbt hem, för barnen hade knutby.com dagen i går kväll, då har dom lotterier, loppis, bollkastning, fiske damm, och massa skoj, och pengarna barnen samlar in går till en skola i sri lanka.

Ne nu ska jag ta en dusch inna jag ska väcka barnen.

Har förresten uppdaterat min hemliga blogg, privata tankar, vill ni ha tillgång till den så hör av er så kanske vi ordnar det ;)


kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad duktig du är hjärtat <3

2011-05-27 @ 07:53:45
Postat av: Malin kusin :)

Jag vill ha :)

2011-05-27 @ 08:36:09
Postat av: Veronica

Morrn morrn!



Går det bättre med mini? Läste att det var kolik...

Förstår att det är kämpigt nu, men tänk att det går över. Snart så får du njuta av honom på ett annat sätt när han mår bättre!



vi ses på lördag hos mamma!



Kraaaaam!

2011-05-27 @ 08:59:31
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hej!

Jättesöt liten grabb du har fått, tråkig bara att han har ont i magen. Man känner sig så maktlös när man inte kan göra så mycket för att hjälpa dom små när dom har ont.

Beundrar dig verkligen att du orkar ta dig ut på det mesta med barnen. Själv tycker jag att det är ett evigt pysslande att få ihop allt å då har jag ju bara 2 barn...ler

Vill gärna läsa dina privata funderingar om du vill dela med dig. Har ju det gamla lösenordet, men vet inte om du bytt för det funkade inte.

Ha det gott & ta hand om dig!

Kram Jennie

2011-05-27 @ 12:14:49
Postat av: TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Låter ju underbart! Så bra att du hittade skor, själv är jag kräsen och har svårt för att hitta både kläder och skor som jag kan känna mig bekväm i. Läser gärna din hemliga blogg om jag får :)



Kram på dig!

2011-05-27 @ 16:48:09
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Linda

Låter som ni hade en mysig dag.

Ochs skor vad är det med dom, dom förökar sig i en faslig takt och barnen har alltid för många:)



Jag vill gärna ha lösen till din andra blogg om jag får?



Kramar

2011-05-27 @ 20:46:00
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Nettan

Jag vill läsa!! :) Men jag förstår om du sållar!! KRAM

2011-05-29 @ 23:25:57
Postat av: Tove

Hejsan!

Jag är ofta inne och läser här på din blogg,tyvärr är jag väldigt dålig på att kommentera :-(

Du verkar vara en sån fantastisk mamma och ni är så bedårande barn.

Kramar

Tove

2011-06-10 @ 08:34:17
URL: http://masserandemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0