ska man klä på sig??

Ja det höll på att bli så att jag inte gjorde det i dag, men nu när kl e 15.30 så har jag faktiskt tagit en dusch och satt på mig lite kläder =) har gått runt och strosat i morgonrock hela dagen, små slummrat i soffan till och från, försökt att göra  ett ryck med städning här hemma men det gick inge vidare, lunginflammationen tyckte annat!Henrik och Mio har grejjat och städat ute i garaget i dag, men nu fick dom komma in och hjälpa mig=)
Emil e på väg hem nu så i kväll blir det mys me två barn;)
De andra har det jätte mysigt hos farmor och faster.

Steken står i ugnen och till det blir det hasselbacks potatis och kantarellsås, mumma!

hoppas ni får en mysig kväll
ni me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0