vilken latis jag e;)

Ja sorry, har varit riktigt lat med bloggen ett tag nu.

Helgen va lyckad, mys med familjen och även en kväll med brudarna:)
I går va jag in till stan , hade en snabb date med älskling, och sen en fika date med söta mamma!
I dag åkte jag och syrran in på marknaden i uppsala, mötte upp kära mor där i dag me=)
Hittade verkligen ingenting på marknaden, men men, det e snart gimo marknad, då tror jag på mer fynd:)

älsklingen min har lurat in mig på spelet alla spelar nu förtiden... word feud (stavning???)
ganska kul, men va sjutton inte har jag tid med sånt, men det verkar va lite beroende framkallande, hehe
så nu får man ta sig tid till det me=)


Nu kaffe med hjärtat och mys med barnen

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0