Gi kväll

Slut som artist e vad jag e nu!

Har varit inne i stan och handlat massa mat, jag och Alva va det som åkte, otroligt mysigt att komma iväg på en liten tripp så där med ett barn bara, blir lite kvalitets tid<3

De stora barnen har varit på skol disco i kväll. Så söta när dom ska iväg, det fixas och donas innan , man minns ju själv hur det va! Kul!

Svärmor har varit här i dag,riktigt mysigt, vi grillade och åt gott, hon hade handlat massa fina kläder till barnen!! Tusen tack!! Guld värt<3

Nä nu ska jag ta Lill prinsen med mig och gå och sova , karln e hos sin bror mittemot;-)

Natti


Kommentarer
Postat av: Solan

Ååå jag kom ihåg va man såg fram imot de där disco kvällarna.

Hoppas de hade roligt.

2012-04-14 @ 10:46:52
URL: http://lillboda.webblogg.se/
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Vad mysigt det låter! Nu är det inte långt kvar till blogggminglet :-)

2012-04-14 @ 15:58:33
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0