Då va det dags igen...

Jo men visst, jag har följt dom i TOLV år, dom har spelats hemma hos oss på både vhs och dvd, dom har spelats på cd skiva och dom finns har hemma som gos djur, dom har förföljt mig i som sagt tolv år nu! Ja jag talar om TELETUBBIES...
 
Verkar vara som mest populärt i åldrarna 1-3 år, och nu har Casper upptäck dom, både på gott och ont=)
Vill man ha nått gjort här hemma så kan man sätta på filmen, och Casper sitter som ett ljus och tittar, men på ont så känns det som om man blir hjärntvättad själv, kommer på mig själv att jag går runt och sjunger, teletubbies teletubbies, sääääger heeeej hej hej!!,  hatt hatt hatt haaaaatt.

Hahahaha ja skaddad blir man;) Så frågan är , hur ska det gå för barnen, hihihi
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag har lyckats undvika att dom i mitt hem . Men det finns så många andra tjatiga figurer som kan tjata sönder huvudet på en .

Ha en mysig fredag .
Kram

2012-08-31 @ 16:40:00
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0