paket

Jihooo, fick världens roligaste paket hem i dag=) Barnvagnen till bebis och bilbarnstolen till bebis! Allt va såååå fint!
Det är ju ett tag kvar till bebis kommer så jag tänkte använda sitt delen av vagnen så länge till Casper=)
 
Ahh det här e den fiiinaste vagn jag haft! Är så nöjd.
 
 
 
 
 
 
 
Och som sitt del har den den här färgen
 
 
 
och den fina tillbehörande babyskyddet som även kan fästas på chassit,, om man tex ska ta en snabbtur in i affären. Han/Hon kommer sitta gudomligt i bilen med denna=)
 
Tario
 
Im sooo happy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin vagn och babyskydd :-) håller på att funderar nu jag på vad vi ska köpa och kan inte riktigt bestämma mig.. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, karolina

2012-08-24 @ 06:35:21
Postat av: Camilla 32 år & 9 barnsmamma

ÅÅHH så fin vagn..

Ha så roligt på kryssningen..ler..

Mvh camilla

2012-08-24 @ 10:02:43
URL: http://minstorafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0