rätt va det e så händer det

Och i går kväll hände det.... Efter jobbet åkte jag till ärentun för att hämta Henrik och barnen som var på 40 års kalas hos hans bror.
Jag så långt allting bra, men på vägen hem så fick jag punktering,  helt ute i mörkret och ingen ficklampa med... trötta och rädda barn som tyckte att det var obehagligt. Som tur e så har jag en underbar svåger som bor i närheten så han kom med ficklampa och hjälpte oss.
 
I dag har vi städat och fixat massor, i morgon börjar allvaret, jag börjar jobb 07.00 och henrik börja oxå jobba efter att ha haft semester i 5 veckor. så småttingarna ska till dagis tiiidigt i morgon och det känns väl si sådär, men men, thats real life.
 
Nu önskar jag er en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0