Sömnlöst

Ja men fy vilken natt! Jag har varit pigg hela tiden, legat och vänt och vridit på mig, haft ont i ryggen, men annars bara allmänt pigg😳

Så jag gav upp vid 04.30, gick upp och gjorde i ordning mig , koka gröt, hängde tvätt, plocka ut ur diskmaskin , packade tradera paket, mm mm, nu har gubben åkt till jobbet och jag sitter i soffan och kollar tecknat o dricker kaffe 😚

Vi får se vad dagen har att erbjuda, skulle behöva fixa sista julklapparna i dag, så vi får se om det kanske blir en julklapps sväng!

Puss


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja usch vad drygt det är när man vaknar så tidigt! Hoppas du fått en massa gjort och att du inte har allt för ont i kroppen! Kram

2012-12-18 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0