Stolt!

Jätte stolt mamma i dag! Ja stolt är jag varje dag över mina barn, men i dag på lucia och allt så är jag extra stolt , och det över Rasmus !
Hans läkare ville att han skulle lämna blodprover , eftersom han haft lite mat problem tidigare, så vi åkte ner i morse till vårdcentralen, och nu snackar vi om en kille som knappt vill öppna munnen för tandläkaren;) MEN, han va jätte duktig och lämnade blod i 4 rör !! Han blev lite blek efteråt , men då fick han en banan av snälla sköterskan😃

Nu vet jag att tomten kommer vara jätte snäll 😀😀


Kommentarer
Postat av: kråkis-maria

Starkt jobbat av honom. :)

2012-12-13 @ 10:53:37
Postat av: Helen

Vilken duktig kille !
Klart tomten såg det :)

Kram

2012-12-13 @ 13:00:26
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0