dags igen..

MMM nu e det nog min tur snart igen, känner av halsen och lite värk i lederna=(
Så fruktansvärt less på detta nu, runt runt går det bara..
Kanske skulle va bra om hela familjen fick en pencillin kur samtidigt, bara för att bli av med allt.

Nu e Henrik ute med grann karlarna och en hel bunt med ungar i skogen, de grillar korv och åker pulka... jag och casper stanna hemma och städar=)

I kväll e det Mello mys och i morgon ska jag i väg på ett extra jobb pass

ha en underbar lördag!


Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Jag kände med av halsen, men det gick över under natten som tur var. Hoppas det gör det för dig med!!

2012-02-18 @ 23:29:06
URL: http://madelein.se
Postat av: Familjen som växer

Hejsan



Ååå vad jobbigt när det går runt runt.. Jag är sist ut här hemma, så jag hoppas det är stopp sen.. Hoppas ni kryar på er :)



Kram Mia

2012-02-21 @ 17:51:26
URL: http://www.vanligafamiljen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0