Kvalitets tid

I dag for jag casper och Rasmus in till stan, en date med min mamma blev det me;) så mysigt att komma iväg med dom stora barnen en och en i bland, att få skämma bort dom lite extra, vi brukar göra sånna dagar emmellanåt.

Har även börjar förberedelser för studierna mina som börjar på måndag, gått igenom info kursen lite och beställt böcker ;) så fr.o.m. På måndag e det inga lat dagar längre, då gäller det att lägga upp tiden väl, eftersom jag kommer fortsätta jobba plus att ha casper hemma , men det ska nog gå fint;)

Har lite spännande saker på gång nu, men dom håller jag för mig själv ett tag;). Taskigt va?? Hihi

Nu blir det bingen:) natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0