här va det tyst...

Jepp det blev en bloggfri helg;)
men jag har haft en underbar helg, på fredagen va vi bjudna på middag hemma hos M och C, jätte trevligt och god mat i massor.

Lördagen vart en lung dag, myste med familjen massor, men på kvällen så va det fest med mina brudar=)
Anki, Sara, Petra, vi hade verkligen jätte roligt, vi va hemma hos Sara hela kvällen och drack vin och öl.

Söndagen blev väääldigt soft, fick sova till 12 =)
Sen va det iväg och jobba ett litet kvällspass.

Ida e hemma i dag, hon har sån jobbig hosta, stackarna=(
mammas sessa


På tal om Ida så håller jag på att söker efter nån typ sång pedagog, samt dans, eller nått liknande, hon har sjungit och dansat sen hon va pytteliten, och är en riktig underhållare, hennes dröm är att få sjunga och uppträda, och hon är jätte duktig, alla som känner henne vet vad jag menar, hon brinner för detta och har gjort det i många år, jag/vi är säkra på att hon kan gå långt om man bara hjälper henne lite på traven, så e det nån som har nå tips på om det finns nått man kan kolla upp innom sång och dans för barn. ?



Vill även tipsa er om att just nu är det 25 % hos TROLLUNGAR






Kommentarer
Postat av: Victoria

Dom ska ha nå uppträdande för barn på gränby på söndag sa mamma. Dom får sjunga och dansa för publik. Kan va nått för henne. Kramis

2012-01-17 @ 10:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0