Uuuuunderbara barn

Åhhhh vilken underbar dag vi haft!!!! Vilken ro i hjärtat man kan få av att bara njuta och skämma bort sina barn;) Rasmus va med Henrik och jobbade på skokloster i dag me, jag, Ida och de tre små bestämde oss för att åka och leka på Leos lekland, vi käkade lunch hemma och sen åkte vi. Barnen hade så fruktansvärt roligt där, jag fick nästan muta dom till att komma och fika lite;) efter ca 4 timmar så fick jag med barnen därifrån , som fick en varsin JÄTTE slash (is dricka) , sen åkte Vi vidare till hm och shoppade loss lite till barnen, det är ju tok rea just nu:-) Sen tog vi city gross för storhandling, och jag kan ju berätta att alla barnen har varit helt otroligt duktiga i dag, inget tjat eller gnäll! Jag köpte tillochmed en klänning till mig själv , den kostade 30 riksdaler!!!!! Helt sjukt! Nu är vi hemma igen och barnen leker och kollar igenom sina fynd;) Jag och älskling sitter och njuter av en tassimo kaffe;)

 


Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Härligt med sådana dagar :-)

2012-07-27 @ 11:07:52
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0