blir nog en flytt

Hej söta ni , ja snart blir det en flytt för bloggen, har total lessnat på blogg.se nu! appen funkar fortfarande inte och vi får inga svar!
Funderar på loppi blogg eller nån annan, jag ska kika lite på det.
 
Jag har massa fina bilder som jag vill dela med er, men just nu går inte det, jag är inte hemma, och som sagt mobilen går det ju inte att blogga från.
Men i morgon så ska jag ladda upp bilderna på datorn=)
 
Vi hade Mirka och Peter och deras 11 barn hos oss i går, det vart en helmysig dag och kväll!
Måste göras om snart!
 
Nu ska jag pysa i väg och jobba;)
Kanske hinner jag med ett inlägg med bilderna i kväll, ska försöka;)
 
kram
 

Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Förstår dig..
Strular det ofta orkar man inte längre..
Glöm inte att lämna nya adressen bara :-D

Kul att ni hade det trevligt..

Ha en jättebra dag

Mvh camilla

2012-06-25 @ 15:45:39
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Innan jag fortsatte att blogga där jag bloggar nu så testade jag blogg.se, men ledsnade fort. Idag har jag blogger och trivs med den faktiskt.


Roligt att ni hade roligt med Mirka med familj. Önskar dig en fin fortsättning på veckan.

2012-06-25 @ 19:11:12
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Postat av: marina

samma här, det går inte alls att blogga från appen..skittrist! hoppas ni har det bra bra, många kramar

2012-06-27 @ 06:19:48
URL: http://allaminahjartan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0