midsommar

Nemen heeej
usch vad less jag är på denna bloggsida, alltid nått fel, nu har det inte gått att blogga från mobilen på flera dagar, och det e fler som har samma problem! Funderar stark på att byta till nån annan blogg plattform.
 
I allafall... glad midsommar på er alla, har nihaft det bra??
Det har vi haft!
Vi var hemma hos Roger och Petra, och Anki och Micke var även där, jätte mysigt var det!
Vi var först på fm till gammelgården och där var det dans runt midsommar stången, och så hade vi mysigt med picknick.
Efter det så hem till Poch R och däe fortsatte vi ha trevligt och åt och drack gott.
Roger hade ordnat femkamp och deras äldre döttrar hade ordnat med tipsrunda åt barnen, ja det var en lyckad midsommar!
 
 
 
 
 
 
har fler bilder på lager men, sitter vid Rasmus dator nu och jag fattar mig inte riktigt på den, oteknisk som jag e;)
 
Ha en fin midsommar dag nu, hoppas regnet håller sig borta.
Imorgon får vi efterlängtat besök av Mirka och Peter och alla deras fina barn <3
 
kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tipsar om wordpress om du är sugen på att byta.
Där kan du också välja om du vill låsa något inlägg. Den
Funkar bra att skriva från mobilen också :)

Låter som midsommar var mysigt! Hoppas helgen fortsätter i samma anda :)
Kram!!

2012-06-23 @ 13:54:16
URL: http://nyttellergammalt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0