tidig morgon

Urk ja, inte kl att gå upp tidigt, men skönt när man kommer igång.

Va upp med Casper halv 7, sen somnade han om, men jag tog mig ett kokt ägg och gjorde mig en tassimo kaffe, det e mumma det, mamma lyx skulle jag kalla det, det är så mysigt att krypa ner i soffan under en pläd med en mugg kaffe och alla sover,  man njuter av tystnaden och laddar inför en ny dag.

Kom igång med religionen igår me, känns jätte kul, tror att det e ett ämne för mig, jag tycker att det e så intressant att läsa och skriva om. Tänk om man kunde känna så med matten oxå?!! grr.
Nej jag ska klara det här, kan inte ge upp det nu, det e min ända chans att komma in på högskolannån gång.


Jahapp, nu börjar lillfisen vakna till liv, bäst att logga ut ochmysa med honom en stund.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Åh, vad skönt att någon pratar om det, med graviditet efter gbp. Så tätt inpå också. Hur funkade kroppen? Hade du minskat allt du skulle innan graviditeten, eller hur vart det? Fortsatte du att gå ner under graviditeten? Kunde du äta allt det du skulle? Hur var det med järn och b12? Kram

2012-06-13 @ 02:21:15
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Fröken M

men sötisen !! :)
Japp, vi ska gifta oss i thailand den 10 nov.
det har hela tiden kännts så himla avlägset, men nu börjar det bli dags att fixa med alla detaljer kring det hela :)

2012-07-11 @ 15:47:06
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0