Avis

Ja idag är jag avis på er alla som ska på mamma blogg galan, nästa år ska jag gå på dem me;)

Ja igår va jag ju till ögon läkaren och dom kollade trycket bakom ögonen och massa tester, synen är nedsatt , men det skulle gå tillbaka tydligen , jag hade fått ett elakt virus i ögonen, som hade orsakat ärrbildning, men även det skulle gå tillbaka , jag fick ögon droppar som jag ska ha 5 ggr om dagen i en månad, och som va riktigt bra för all sveda och värk försvann:)

Idag ska vi storröja på gården, sen ska vi bara mysa hela dagen och kvällen<3



Här en återblick från förra helgen<3


Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Stackare, skönt att få medicin i varje fall. Hoppas det försvinner för gott nu då. Jag är också lite avis, hoppas kunna gå nästa år.

2012-05-05 @ 22:15:43
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0