När katten är borta....

Dansar råttorna på bordet 😁
Ja så tänkte vi igår, det var bara jag, Rasmus , Alva , Mio och casper hemma i går, Emil och Ida sov hos kompisar och mannen i mitt liv han va tvungen att jobba kväll och natt, så när jag kom hem från jobbet i går så drog han till sitt jobb!

Så vi laddade upp för en riktig myskväll, vi beställde pizza, köpte godis , jätte mysigt att rå om några barn i taget i bland!
I dag ska vi ev ut till gräsö och hälsa på mina föräldrar som ligger där med husvagn, tänkte gratta henne en dag för tidigt på morsdag.

I morgon ska vi till torstuna på dop, lilla söta Älva ska döpas, ser verkligen fram emot att träffa Goa vänner, Carola med familj, Eva med familj och så klart mirka med familj!

Nu ska jag hinka kaffe😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0