Öroninflammation

Ja nu e det dags igen, Casper har öron inflammation , dom ringde från dagis igår och sa att han tog sig för örat och var hängig, så jag åkte och hämtade han och ringde till vct och dom tyckte att jag skulle åka in till öron på engång, eftersom han har sån tuff öron historia. Jag och Alva åkte in med han när Henrik kom hem.
Kom till läkaren och fick komma om på engång, han skrev ut antibiotika direkt eftersom det hade runnit vätska me.

I dag ska jag ringa och trycka på lite om operation , kanske dom kan skynda på lite nu!?

Annars då? Hur har ni det?

Kram


Kommentarer
Postat av: carina

Hej hamnade på din sida lite av en slump liksom. Vill bara säga att min son hade problem med öroninflammationer och även fler hörselgångsinflammationer (tror det blev 7 öroninflammationer från 1-2års ålder) så vid 2års ålder fick han rör inopererade, de är superbra. Tryck på om operation. Hoppas ni får tid snart. (fördelen sen är att om de får inflammation med rören får de inte ont men det rinner vätska. i alla fall har det varit så på min son, och då finns det droppar att få till öronen ist för oral lösning.)

2012-05-28 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0