Envis unge

Just nu kl22.30!!! Så ligger jag i Alva och mios våningsäng och söver Alva , helt otroligt vad envis hon var i kväll, hur pigg som helst ;)
Hon och jag har varit i Uppsala hela dagen och varit runt på läkar besök ;)
Hon hade ett hörsel prov att göra på ackis och jag skulle träffa läkaren på mvc,allt gick bra , Alva hade inga korvar eller kola i öronen som jag trodde;) hon hörde bra!😃

Jag blev helt sjukskriven nu från jobbet så det känns faktiskt bra, nu är det bara att vila och ta det lugnt! Fick även svar från f- kassan att min havande skaps penning gått igenom;)

Nu tror jag fröken har somnat ordentligt 😉, så nu ska jag ta mig vidare till min säng;)

Go natt


Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Vad skönt att den gick igenom :-)

2012-11-20 @ 08:10:50
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0