❤Min först födde!

I dag har jag och min kropp inte varit överens ! Ont i ljumskarna och kännt mig helt orkeslös ! Kroppen har varit som gummi👎
Så soffan har varit min plats i dag.

Min älskade stora son kom hem från skolan och erbjöd sig att göra mat i dag , så i dag blir det pannkaka, både amerikanska och svenska , dom amerikanska bli ju tjocka och goda och småttingarna gillar dom bäst för Henrik har sagt att det är telitabies pannkakor 😃. Så då äter dom så det sprutar, hahaha! Vi andra vill ha tunna pankisar



Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken lyx att bli serverad pannkaka av barnen . Hur gammal är han som är så duktig ?

Men skit med höfterna :(

Kram

2012-11-07 @ 20:14:18
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/
Postat av: Annica, mamma till 6, och 7 an på väg

Ja det är lyx;)
Han är tolv år:-)

2012-11-07 @ 20:48:19
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0