Någon lyfte upp hela min dag❤

Har kännt mig nere ett tag och orkes lös, känts som om allt går emot en:(

Men i dag!!! Som en räddande ängel , hon är inte bara vacker som en ängel utan hon kom som en ängel i dag när jag kände mig allmänt grå trist ,
Hope , du fick mig att gråta av lycka , dina fina ord berörde mig så varmt! Älskar dig!!



I kväll har vi myst haft det gosigt bara, lille man, Mio somnade i mitt knä i soffan och innan han somnade så gav han mig nappen och sa... " vill inte ha nappen längre" så gav han mig den och sen somnade han , lilla gos killen!


Kommentarer
Postat av: Hope

De är du värd ochså!! Kram , älskar dig jättemycket! ❤❤❤

2012-11-28 @ 07:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0