OCH VI HAR EN VINNARE

vinnare av en jätte fin åkpåse är......
 
 
Postat av: Peter   

Helt oväntat dök det upp en liten lillebror här hemma. Ja det låter kanske konstigt, men vi märkte inte av något förrän ett par veckor innan han dök upp. Han är underbar och vi är överlyckliga, men vi hann inte med att planera och inhandla allt som skulles. Utgifterna kom på en gång och någon åkpåse har han inte ännu. Därför hoppas jag på att vinna en vinteråkpåse i färgen Aqua Blue till honom. Den skulle säkert piffa till den Blocket-fyndade syskonvagnen :)

 

 

maila mig vilken åkpåse du  vill ha och färg, samt din adress=)

 

[email protected]

 

STORT GRATTIS TILL DIG

 

Kommentarer
Postat av: Peter

Oj! Tack! Jag mejlar :)

2012-11-12 @ 17:30:37
Postat av: Peter

Fick du mitt mejl?
mvh
P

2012-11-13 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0