OMFG

Jäklar vad min kropp skriker av värk nu, eller har gjort hela dagen 😳
Dagen startade tidigt som vanligt , barnen skulle till skola och dagis, Alva skulle jag släppa av vid bussen där hennes fröknar mötte upp , dom skulle åka till Arlanda och kolla på flygplan 😀

Sen vidare till dagis med Mio och Casper . Emil och Ida fick vara hemma från skolan i dag då dom knappt hade nån röst i morse och ont i sen me, så då fick dom följa med till Willys och handla;)
Men innan dess så for vi till mitt jobb och lämnade in sjukskrivning papper till chefen.
Sen mötte vi upp mamma på gränby och åt lunch i hop😙 och så kikade vi runt lite , sen vidare till Willys , hela kundvagnen över full som vanligt 😉

Hade behövt in på IKEA och rusta med, men jag orkade verkligen inte,, såååå ont😒

Väl hemma så var det vara att packa in alla kassar, vilket mina underbara barn hjälpte mig med, och sen slänga sig mot dagis och hämta Trollungarna, lika underbart att hämta varje gång, man blir överöst med pussar och kramar❤

Sen ikväll har det varit fullt ös, middag , disk , plock, gosa med barnen, kvälls fika, tvätt, och läggning av små trollen, sen tillslut så slängde jag ihop en tårta som älskling ska ha med till jobbet i morgon, då han jobbar sista dagen på sitt jobb i morgon;) på måndag börjar nya utmaningar och äventyr för honom, är så glad för hans skull, kul att få klättra på karriär stegen lite 😀

NU sitter jag i soffan och faktiskt andas ut, i morgon blir det att vila och göra som kroppen säger😉

Puss

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1514062/images/2012/pic_50abe564e087c35cb11fd13e.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1514062/images/2012/pic_50abe599ddf2b36065000b4b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0