Smärtfritt???

God morgon! Sovit gott?
Det har faktiskt jag gjort! Ingen smärta i ryggen i natt och inte väckt av nått barn😀
Det va välbehövligt efter gårdagens makalösa smärta, hoppas det håller sig någorlunda smärt fritt i dag😏
Men det skulle jag väl inte tro...

Har lite viktiga ärenden att uträtta i dag, det är f- kassan och massa papper och blanketter hit och dit , det är som ett företag att bli sjukskriven och även att va gravid, vet inte hur mycket som ska fyllas i .. Ja ja det blir nog bra;)

Jag börjar bli riktigt sugen på att smyga in julen hos oss🌟
Ska nog börja liiite i allafall 😀

Hoppas ni får en toppen dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: jennie

Jag är också riktigt julsugen! Jag tror att det beror på att jag är hemma och myser med sjuka barn så länge.

2012-11-22 @ 11:35:19
URL: http://www.jennibenni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0