Lyckoruset

Ja det spirar i mig fortfarande efter gårdagen , helt underbart att få se vårt barn och att det såg fint ut, jag är alltid så nojjig innan jag varit på rul.
Sen är det så kul att det är en tjej, för vi verkar följa ett mönster , först två pojkar efter varandra och sen två flickor efter varandra och sen blev det två pojkar och nu en tjej, och rent statistiks så bordet det komma en nr 8 sen som är en tjej😀😀😀😀 men det får vi se hur det blir med det;) just nu känns 7 barn tillräckligt, men man ska aldrig säga aldrig😉


Kommentarer
Postat av: Karolina

Så skönt att allt är bra! Och grattis till att det blir en liten tjej :-) den 30 ska vi på rul och tiden innan känns ju såå långsam.. Jag längtar! Ha en bra dag :-)

2012-10-11 @ 13:08:39
Postat av: Annica

Tusen tack Karolina!
Ja väntan är sååå jobbig.
hoppas tiden går snabbt för dig till den 30 e
kram

2012-10-11 @ 14:21:57
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se
Postat av: Irini

Hittade din blogg idag efter att jag såg att du hade kommenterat i Mirkas blogg..av de lilla jag har läst verkar du va en supermamma! Eller självklart är du de, har själv 6 syskon och vi är två tvillingpar i familjen är 19 år och har en dotter på 7,5 månad :) Grattis till nr 7 och hoppas förlossningen kommer gå bra.

2012-10-20 @ 12:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0