Orolig!!....

Usch va orolig jag är, Henrik ligger inne på sjukan, han hade ont i bröstet hela dagen i går och i natt vid 00.30 så väckte han mig och sa att det kändes konstigt, han hade domnat bort i halva ansikte och ena armen, så det va bara att ringa 1177 och dom skickade en sjuktaxi.
Han har legat med EKG hela natten, och lämnat blodprover, än har dom inget hittat, förmodligen kommer han hem i dag, men det är skrämmande att inte veta vad det är!

Så jag sköt upp mitt prov som jag skulle gjort i morse , det får bli nästa tillfälle , man prioriterar lixom!

I morse skulle grabbarna i väg tidigt till skolan, och Emil hade massa packning med sig för hans klass ska i väg på övernattning och lite äventyr i kväll ;)
Super snälla brorsan hjälpte Emil med packningen❤




Kommentarer
Postat av: Camilla 32 år & 9 barnsmamma

Usshh förstår att du är orolig,det hade jag oxå varit..
Hoppas dom hittar vad det är ..
Kram camilla

2012-10-17 @ 10:42:54
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Anne

Usch och fy vad jobbigt :-(
Hoppas att han mår väl nu!
kram

2012-10-17 @ 19:34:44
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0