Så där nu tar väl jag helg

Nu har jag jobbat klart för denna vecka! Tar min "helg" nu måndag och tisdag;)
Barnen har ju höst lov nu med en vecka .
I morgon eftermiddag ska vi till Ann-Kristin ( vår barnmorska) då ska vi kolla upp mitt järn igen, och så blir det nog att lyssna på lilla hjärtat❤

Denna helg har vi faktiskt fått prova på att ha 7 barn;) grann tjejen Alice har sovit hos oss nu lördag till måndag, hennes föräldrar är på kryssning , det har gått jätte bra , lite annorlunda för henne kanske bara, hon är ensam barn annars och nu i helgen fick hon låtsas ha 6 syskon ;) hihi !


Nä nu jäklar är jag trött , go natt❤


Kommentarer
Postat av: Petra med 4

Skönt att det gick bra att jobba & skönt med egen helg oxå kram

2012-10-29 @ 00:00:18
URL: http://www.bjorkhallsbusarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0