foton från mammabloggkryssningen

Jag hade ju beställt smink och fotografering på båten, och nu har korten kommit, tänkte att jag kunde dela med mig av dom till er.
 
 

 

 

 

 

 
Nu vart det lite tokigt, för jag glömde totalt bort att jag hade den första tiden, så jag han inte fixa håret som ja hade tänkt och byta om till min klänning... men men det blev rätt ok ändå.
 
 
Tänkte att jag skulle uppdatera er om graviditeten oxå, nu är jag i vecka 14 och faktist så mår jag rätt bra nu!  Har fått upp ferratinet lite mer nu och svimmnings tendenserna är borta, kan komma nån enstaka gång bara nu.
Magen har börjat växa liiiite nu känns det som, har en liten kula i allafall.
Längtar så tills rul, den 9 oktober är det dags=)
Längtar oxå till han/hon börjar sparka och röra sig så att man känner det <3Men det dröjer väl nån vecka till.
 
Håller på att fundera på syskon vagn me, men har inte riktigt bestämt mig än.
 
Har haft full rulle i dag, besök av Petra och senare Charlotte, pluggat, städat och bytt sofftyg, lagat mat och tagit hand om sjuka Alva, hon har feber, så hon va hemma i dag, blir hemma i morgon me, och nu ser Mio lite misstänlt ut, eller så är han bara trött, det visar sig senare.
 
Så jag tänkte softa ner nu i soffan och mysa med Mio bus, innan det är dags att åka till almunge och hämta emil och hans polare på fotbollen.. Casper är ute och grejjar med Henrik och dom andra leker.
 
kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Superba bilder :)
Du kan få köpa min Donkey med massor av tillbehör :)

2012-09-04 @ 20:05:10
URL: http://underbaraungar.se
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Så fina de blev :-) Mysigt med magen :-)

2012-09-04 @ 23:00:02
URL: http://madelein.se/
Postat av: Caroline

Hej där!

Har läst din blogg, superfin! Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig lite till en artikel i Vi Föräldrar. Där ska jag skriva om roliga föräldraminnen som man kan skratta åt och känna igen sig i – lite dråpligt och kul. Tänkte att några läsare med barn under 2 år ska få dela med sig av sina minnen. Mitt eget är till exempel när jag råkade dra av vår då 1,5-årige sons bajsblöja i vår kompis lånade dyra bil och det blev bajs i hela baksätet. Lite sånt. Vill du vara med – har du något sådant att bjuda på? Och - har du kompisar som du tror skulle vilja vara med som du kan sprida frågan till? Vore sååå snällt. :-] Skulle behöva göra enkäten inom en vecka, och det blir bild också.

Tusen tack på förhand
Caroline Engvall
Skribent/Vi Föräldrar

2012-09-05 @ 10:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0