Nu är det fredag!!

Jihooo!
Både jag och mannen o dom små e på väg till stan, vi ska kolla på bil, och kika runt lite , Emil är med oss oxå han var så förkyld i går så han får va hemma med oss i dag😃
Tänkte passa på att gå till en frissa och klippa han me;)

I går var en lång dag!

Men fick tillslut storhandlat, eller ja för 2 veckor i allafall😃
Mamma min va med och hon försvann nästan bakom vagnen, hihi

Men jäklar vad jag gillar Willys , varje gång jag stor handlar där så får jag toppen service! Två personal som hjälper mig att packa, så nice!


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tycker det äts mycket i mitt hem men jag kan tänka mig att det blir mycket mat i kylen hos er :)

Fattar inte att det går i så mycket mat i så små magar .

Tur att du fick hjälp i alla fall så att du tar det lugnt .

Ha en skön helg .Kram

2012-09-22 @ 07:08:56
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0