V. 15

Ja idag går jag in i vecka 15 och helt likt dom andra geaviditeterna så har jag fått min första sammandragning i dag, inte alls att den gjorde ont, men hela magen blev en hård boll och det stramade runt rygg och mage i ca 1 minut;). Rätt mysig känsla tycker jag❤ livmodern börjar öva i tid😃
Dom tre senaste graviditeterna så har det oxå börjat runt den här veckan, eller lite senare kanske , typ vid 16 veckor .


I kväll har Petra och Tilda varit här på fika och lek❤ Rasmus hade bakat kladdkaka😘

Ja just ja i dag har Lill trollet börjat gå jätte mycket! Nu känner han sig mycket säkrare ser man, lilla gos plutten, det tog tid men nu så😃

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1514062/images/2012/pic_504b9ee39606ee0de5d8b222.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0