På jäsning

Inte jag, men bull degen;)
Ska göra lite bullar till på torsdag då casper fyller 2 år❤

Fick hem Ida från skolan i dag med... Orkes lös och ont i kroppen, hon har ingen feber som tur är, men hon har ofta ont i kroppen tycker jag, tror jag ska ringa diabetes sköterskan och fråga om det är vanligt.
Det är ju tur att jag är mamma ledig nu , annars hade det blivit mycket frånvaro från jobbet 😕

I kväll ska jag ner till gymmet och skriva kontrakt 😃😃💪 längtar efter att komma igång med träningen!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad jag avundas dig och din styrka gumman. Det händer så mycket och ändå kämpar du på med gym och allt. Du är en stark kvinna och en utmärkt förebild för oss som står på kantens brant.

2013-04-09 @ 13:51:33
URL: http://thestoryoflilo.blogg.se
Postat av: Annica, mamma till 6, och 7 an på väg

❤❤❤det värmer att få höra❤❤❤

2013-04-09 @ 14:30:38
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0