Peppar mig själv!

Tisdag idag, och sista april . Vi kommer inte göra nå speciellt i kväll, kasen är ju borttagen här i från byn, så vi grillar lite här hemma och bara har det bra .

Jag peppar mig själv att komma igång med löpning, vill så gärna, men det känns bara konstigt att ut och springa, måste skaffa en bra sport bh tror jag med;) nått som guppar väldigt när jag joggar 😀 .

Idag ska jag på utvecklings samtal med Alvas dagis fröken, sen efter det ska jag in till staden för några ärenden och även träffa bästa mami❤

Hoppas ni får en bra Valborg !!


Kommentarer
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Önskar er en trevlig valborg :-D
Kram Camilla

2013-04-30 @ 17:22:34
URL: http://minstorafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0