Styr om lite

Ja nu kommer nog bloggen handla mycket om vikt och träning, välmående och hälsa!

Självklart oxå om barnen och annat med;-)

Startade om i går! Livet är viktigt och jag måste finnas för mina barn, så jag fick nån slags wake up call här om dagen och bara bestämde mig! Nu ska förändring ske! Kilon ska bort, ca 20 kg.. Och muskler ska byggas på ett snyggt sätt. Jag ska även börja spela fotboll igen, vilket känns hur kul som helst:)

I går startade jag mitt första "riktiga " gym pass, hade fått ett schema av Ann - Sofie som äger gymmet, och det blev en genom körare av hela kroppen, och efter passet så la jag mig i solariet😎

Kan säga att nu i dag har jag både tränings verk och sveda på huden😁

Blir gymmet i dag med, samt en promenad !



Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad kul - ska bli spännande att följa. :-)

2013-08-02 @ 18:27:16
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0