Andas....

Ont ont ... Usch det blir mycket klagan från mig nu för tiden , men jag har så ont emellanåt !
Just nu sitter jag uppe mitt i natten och är livrädd att kramperna ska komma i ljumsken, vaknade av att det slet och drog och att det va kramp på gång , jag lyckades stoppa det genom att röra på mig och kliva upp ur sängen, har gått runt lite nu för att mjuka upp ljumsken, men jag vet inte , det känns som om det kommer igång snart igen😞

Ska upp och gå lite nu igen så får vi se...

(Kan man inte bara få vara smärt fri nån gång ?.....,)😢


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kämpa! Det är snart över och ni har er lilla skatt hos er! Kram

2013-02-28 @ 06:46:01
Postat av: Annica, mamma till 6, och 7 an på väg

Tack gumman!!

2013-02-28 @ 10:53:57
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se
Postat av: Petra med 4

Kämpa på gumman snart är klimpan här & allt mys som du längtat så efter så snart har du glömt denna hemska onda graviditet ❤ himmel va magen sjunkit & vuxit kram till dig du fixar det

2013-02-28 @ 11:30:42
URL: http://www.bjorkhallsbusarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0