Flodhäst

Känner jag mig som nu! Stor i h otymplig ! Kan knappt röra mig längre, har jag suttit eller legat ett tag så är jag som 100år i kroppen när jag ska resa mig, när man kommit igång lite och gått så känns det bättre, men har jag rört på mig för mycket så har jag sedan dubbelt så ont sen:(. Det som har varit obeskrivligt mysigt är ju att känna rörelserna i magen, en liten fot eller en liten hand här och där❤. Men i dag har lilla tösen fått för sig att sparka hårt på mina revben ...inte skönt! Hon trycker även på nån nerv eller nått som gör att jag får kramp i ljumsken, och DET gör fruktansvärt ont , krampen sitter oftast i ca 10 min. Så ja nu lilla stumpan får du gärna komma ut till oss😃

Nu ska jag se House och den kudden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0