Hemma.

Åh så skönt att va hemma igen!
Har haft riktigt ont i dag, har haltat när jag gått, usch för foglossning !

Va till bm och det gick bra.
Bebis mår bra men inte jag;) fast hellre att jag får ta stryk än bebis❤

Ann Kristin kunde inte känna hur tösen låg för så fort hon rörde vid magen så blev det sammandragning ! Så hon ville att dom på spec mödra vården på ackis skulle kolla med ultraljud på måndag. Jag ska ju ändå dit då;) och att dom även försöker uppskatta vikt på bebis för hon tyckte att det hade växt jätte mycket nu på två veckor.

Venofer som jag fick intravenöst för en vecka sen, vet inte om det har hjälpt nått, kanske lite, lite piggare, men hb ligger fortfarande lågt, men man kan ku hoppas att reserverna blev på fyllda i allafall.

I kväll är det disco som skolan anordnat, och Emils klass är det som jobbar det här året , så i kväll är det på våran lott som föräldrar att jobba där med;)
Henrik åkte nyss och tar första passet, så tar jag över vid 20.00

Alva var så glad att hon fick följa med;)
Så disco tjejerna har krusat håret och är laddade !


Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan!
Måste bara få fråga ang venofer som du fått, ska du inte få mer än bara en gång?
Har själv fått det i två omgångar och då har det varit 13-15 kapslar per omgång :-)
Önskar dig en fin lördag!

2013-02-09 @ 10:25:50
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: madelein - sexbarnsmamma

Jobbigt när mman är trött och har ont! Kram! Fina tjejerna är

2013-02-09 @ 10:44:43
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0