Packat

Ja det har jag gjort i dag , ska ju sälja på loppis i morgon, ska bli kul faktiskt :-)

I natt har vi haft 9 extra barn här:)
Henrik jobbade med Emils klass på discot i går kväll, och med sig hem blev det några fler;) dom ville ha spel kväll :) det gick hur bra som helst, Rasmus hade 2 kompisar i sitt rum och Emil hade resten ute hos sig, så man märkte inte alls av dom, och imorse så stekte vi pannkakor åt hela gänget;)
Hur Goa ungar som helst .7 st 13 åringar och 2 st 11 åringar extra.


Nu ska vi ladda för mello kväll och gott att äta:-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Det låter som ni haftdet jättebra..
Gott med pannkakor :-D

2013-02-09 @ 21:58:06
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: madelein - sexbarnsmamma

Lycka till med loppisen!
Sv: Ja, det var en av anledningarna till att jag bytte till privat tandläkare faktiskt. Jag känner samma sak när jag kommer med barnen. De bemöter väldigt opedagogiskt och oprefessionellt.

2013-02-10 @ 09:11:39
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0