Ops !

I did it again.....

Kanske det piggar upp lite med några ljusa slingor i barret?! WHO knows?

Har börjat få väldigt mycket för värkar/ onda sammandragningar , igår hade jag hela dagen och dom kom även fast jag vilade och tog det lungt och typ låg i soffan största delen av dagen och kvällen , det va ungefär 10 minuter emellan. Kändes lite oroande faktiskt , man ska väl ändå inte få så i vila kan jag tycka... Men jag avvaktar och ser hur det blir nu under dagen, ger det inte med sig så får jag nog ringa och råd fråga . Kan ju hända att jag behöver bricanyl som stoppar upp värkarna, som jag fick med Alva :/

Vi får se!

Ha en underbar dag söta ni!

Nu ska jag njuta av lite cola och choklad:-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint det blev! Vilket slingmedel använder du på mörkt hår? :)

2013-01-17 @ 15:44:06
Postat av: Annica, mamma till 6, och 7 an på väg

Jag använde MOOD slingor för mörkt hår:)

2013-01-17 @ 21:07:55
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0