Som ett lik

Nu är jag hemma igen efter ett besök hos barnmorskan och lite mat handling.

Ann Kristin är lite bekymrad över mig , mina blod värden är fortfarande inte bra, hb t. hade sjunkit mer nu , 103 låg det på nu, och blek och trött är jag:(
Hon skulle prata med läkaren på tisdag och se vad jan tyckte.
Blir nog till att ta järn via dropp. Skit kul , det skulle kosta 1000 spänn!!

V 30

Förövrigt så va mag måttet på 29 cm nu och följde kurvan bra.
Blt , låg på 126/65
Vikt uppgång totalt sen inskrivning 8kg
Hon försökte känna efter hur bebisen låg men så fort hon kände och klämde lite så fick jag kraftiga sammandragningar , så vi avvaktade till nästa gång , ska dit om tre veckor igen .

Nu ska vi ta och kolla vad vi ska hitta på för middag!

Och sist men inte minst så vill jag gratta kära pappa som fyller 60 år i dag! Vi ska ut och käka med han och mamma på söndag;) då firar vi honom:-)

So long;)


Kommentarer
Postat av: Trillingmamma och sjubarnsmor

Hallå gumman.

Hoppas du mår bättre. Vill inte vara pessimist men förpackningarna med järndropp innehåller ett fåtal att man i stort sett behöver två av dem. Så dubbla priset :-(. Det var vad jag fick ge... Håller tummarna dock för att du inte behöver så många doser. Mitt Hb låg på 83 så det kanske var ett helt annat utgångsläge dock. Lycka till!!!


Kramar Eva

2013-01-03 @ 23:17:29
URL: http://www.familjenxl.bloggplatsen.se
Postat av: Helen

Låter jobbigt med så lågt värde och jag hopas det blir bättre snart för dig . Men vecka 30 redan :) inte länge kvar tills du får träffa din bebis.

Ha en fin fredag
Kram

2013-01-04 @ 08:27:30
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/
Postat av: En trilling&6barnsmamma

Hej på dig!! Har läst hos dig ett tag men är dålig på att kommentera;)) håller med Eva , har oxå fått järndropp(venofer) med min senaste och behövde typ 4omgångar och inte hjälpte det nåt vidare!!! Slöseri med pengar enligt mig... Vill inte verka negativ för det går ju upp igen efter förlossningen!! Krya på dig!! Caroline

2013-01-04 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0