Full växel

Hmm den här dagen började inte bra!
När vi skulle till dagis så hittar jag inte bil nyckeln😡
Helt spårlöst borta....
Så det va bara att gå. Väl hemma sen så letade jag och letade, jag vände upp och ner på hela huset , och jag började städa , men jag hittade den inte ! Och förfarande är den borta! Jätte skumt .

Igår va Emil och jag in till stan en sväng, han behövde lite nya t-shirts så vi köpte det pluss att han fick en jätte snygg skinn jacka att ha nu till våren .
Lägger upp bilder på jackan , men jag fick stränga order om att ansiktet INTE fick va med på bloggen, hehe... Så det är klart man får acceptera det:-)

I morgon tänkte jag nog ta min första vagn promenad, hoppas solen tittar fram då med!😃


Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Känner igen det där med att inte vilja vbvara med på bild :P Min 15-åring har inte velat det på tre år ungefär :P

2013-03-26 @ 21:39:15
URL: http://madelein.se/
Postat av: Linda

Hej käraste du!
Hoppas att allt börjar fungera för dig och din familj med tanke på ert nya underverk och din dotters diabetes. Tänker mycket på er.
Kramiz <3

2013-03-27 @ 11:10:31
URL: http://thestoryoflilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0