Och en bebis till;-) ❤

ja det gör jag, njuter av att vi är hemma allihopa:-) det funkade jätte bra att sova hemma med Ida , vi tog blodsocker vid 23 och ett vid 03 och båda va bra!
Idag har hon varit i skolan och Henrik var med hela dagen, själv va jag hemma med Mirabell , och hon sussade gott typ hela dagen , så jag passade på att sova jag med;) så skönt att kunna börja återhämta sig!

I morgon ska vi in till ackis igen, möte med diabetes teamet igen och så ska vi nog bli utskrivna :-)

Igår blev jag moster igen, moster till nr 7, det va min lilla syster Victoria som födde sitt 2a barn:-) en liten Liam blev det❤❤
Längtar efter att få träffa han!

Hörs !!


Kommentarer
Postat av: marina

hon e jättefin eran bebbe<3

2013-03-20 @ 18:51:02
URL: http://allaminahjartans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0