Social

Ja jag börjar bli det igen sakta men säkert, jag är väldigt social i vanliga fall, men under geaviditeterna så blir det nått konstigt , massor med hormoner som rusar i kroppen och jag vill bara vara i fred. Som tur är så har jag vänner som förstår det:)

Nu känns det som om hormonerna börjar gå ur kroppen och jag vill börja umgås med folk igen:-) sköööönt !

Och tränings suget gör sig påminnt mer och mer varje dag, jag vill ha min kropp tillbaka ! Jag ska gå ner ca 15 kg och så vill jag gärna bygga upp lite muskler så jag får en starkare rygg.
Har börjat med lite korta promenader som jag tänkte utveckla till joggning så småningom. Samt ska jag skaffa gym kort. Känns jätte bra att tagit dessa beslut . Ska även sätta godis förbud på mig själv, måste få bort söt suget!

Ja lycka till , till mig själv😃

I dag drar jag med mig Ida och Emil på en rask promenad.


Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Lycka till!! Dt grejar du!

2013-03-31 @ 16:34:57
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0