Underbart är kort

Älskling kom hem igår kväll och fick sova hemma med oss😃
Sara va så gullig och erbjöd sig att sova med Ida natten som var.
Underbart att ha han hemma och underbart för honom att få komma hem och träffa barnen!
Men underbar är kort;) den tiden svischade förbi och nu är han tillbaka på sjukan .
Jag börjar sakta men säkert känna mig bättre , börjar hitta kraft igen, så det är positivt!! Fortfarande är jag väldigt trött och har ont i ryggen men , det går åt rätt håll;)

I morgon ska barnen på dagis och skola, och jag och mirabell ska på återbesök på bb, sen ska vi ta en träff med Ida och Henrik så klart, det får bli en date på cafeterian:-) kanske äldsta syrran kommer med.

Ne nu till spisen;-)




Kommentarer
Postat av: Anne

Oj här har jag visst missat en del inlägg. Fruktansvärt tråkigt för er att er flicka fått diabetes och är inlagd på sjukhuset. Nu behöver ni ju all kraft till nya bebisen och du behöver ju vila efter förlossningen.
Jag skickar dig och er en styrkekram!

2013-03-10 @ 19:42:09
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Helen

Åh vilken fin liten tjej ni har fått .
Hoppas allt blir bra för er snart så att ni hinner njuta av eran lilla tös.
Kram

2013-03-11 @ 07:00:02
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/
Postat av: Karro

Hej! Skickar tusen styrke kramar från oss och hoppas ni alla får mysa tillsammans snart!! ❤️

2013-03-11 @ 13:17:15
URL: http://www.toomuch.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0